"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 24 listopada 2017

210. Dla Ani ...zaległości


z lipca i sierpnia.

Witam serdecznie.

Wakacje 
to dla mnie czas wyjazdów, przyjazdów, odwiedzin, remontów,
 działkowania i błogiego lenistwa.
Stąd też odpuściłam sobie robienie kartek w tym czasie.
Już w połowie czerwca spakowałam 
wszystkie przydasie do szuflad i pudełek i uśpiłam do września.

W tym tygodniu zmobilizowałam się
i nadrobiłam zaległości.

Kartki lipcowe.

W lipcu inspirowała Iwonka z bloga 
która przygotowała następujące tematy:

1. Boże Narodzenie: cukrowa laseczka.
2. Kartka okolicznościowa: lato - wszystko co nam się kojarzy.
3. Kartka wielkanocna: przebiśniegi.

1.
Oj! naszukałam się tej cukrowej laseczki. 
Znalazłam tylko jakiś mały skrawek papieru a takim elementem.
 W ubiegłym tygodniu kupiłam papier ze Studia 75 "Świąteczny prezent"
 i o dziwo tam też znalazłam cukrową laseczkę.


 

2.
Z jednej strony nie lubię lata. 
Dla mnie jest za gorąco i boję się burz.
A przecież są nieodłącznym elementem letniej pogody.

Niemniej jednak lato zawsze kojarzy mi się 
z morzem, podróżami
 w ciekawe zakątki świata (najchętniej do Włoch),
letnimi kwiatami, motylami,
 brzęczącymi muchami i osami,
długimi leniwymi dniami i zachodami słońca.
I trochę tego znalazło się na tej kartce.
Muszelki zebrałam tym roku 
na brzegu Morza Czarnego w Konstancy (Rumunia).
I miałam kłopot z przyklejeniem ich. 
Upchałam więc do środka małe kawałeczki gazy nasączone wikolem.
Trzymają się.


 

3.
Na kartce wielkanocnej delikatne kwiatki przebiśniegów 
nieśmiało wychylają się spośród innych elementów kompozycji. 
Widzicie je?


Kartka z czwartym tematem dwa serca nie była mi potrzebna więc nie robiłam.

I razem lipcowe kartki.






Kartki sierpniowe.

W sierpniu inspirowała nas Ania z blogów
i

Wybrałam  tematy:

1. Boże narodzenie: szopka/stajenka + kolor zielony.
2. Kartka okolicznościowa : słońce + kolor żółty
3. Wielkanoc: zajączek + 3 kwiatuszki.

1.
Na Allegro kupiłam sobie nowy wykrojnik z szopką.
(bardzo dobrze wycina).
I taką szopkę/stajenkę 
umieściłam na tle zielonych papierów z Galerii Papiery i UHK Gallery.
Taki motyw szopki pojawi się jeszcze 
na wielu następnych kartkach świątecznych.


2.
Słoneczny składaczek
(powędruje tu:http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2017/11/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-2.html
na czekoladowej bazie z przewagą koloru żółtego
to moja propozycja do drugiego tematu.
W centrum ramki koło (jak słońce) 
z cytatem odbitym stempelkiem z Agaterii.
Wokół żółte, papierowe róże. 
Teraz myślę, że jednak kremowa baza,
 z której zrezygnowałam byłaby bardziej odpowiednia.
Zdjęcie przekłamało kolory.
W rzeczywistości kartka jest bardziej żółta.






3.
I na koniec prościutka kartka wielkanocna
 z zajączkiem i kwiatuszkami.
Kwiatuszki od Uli a tekturka Crafty Moly.



I zdjęcie zbiorcze wszystkich kartek sierpniowych.






Takim sposobem, jak dobra uczennica, nadrobiłam zaległości. 
(Ale muszę Wam się przyznać, że miałam ochotę odpuścić,
szczególnie z tymi wielkanocnymi ciężko mi szło).

Ani dziękuję za zorganizowanie zabawy
a Projektantkom za inspiracje.

Mam przygotowane jeszcze kartki listopadowe,
ale pokażę następnym razem.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. 
Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze.

Zofiko



6 komentarzy:

  1. Zosiu strasznie się ciesze , że jednak przygotowałaś kartki z okresu wakacji . Ty masz bogatszy zbiór a My możemy podziwiać Twoje cuda. Kartki jak zawsze u Ciebie przemyślana, świetnie skomponowane i perfekcyjnie wykonane. Podobają mi się wszystkie.
    Dziękuję Za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka wspaniałych karteczek - takie różnorodne :) Baranek mnie rozczulił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki mi się podobają! Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, uczennica z Ciebie nie tylko dobra, ale wręcz wzorowa, a kartki zrobiłaś na szóstkę.
    Ściskam i życzę wspaniałego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, pięknie, niepowtarzalnie, zachwycająco!!! uwielbiam te Twoje kartki:))

    OdpowiedzUsuń