"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 31 października 2017

207. Mam i ja...

Witam serdecznie
w ostatnim dniu października.

Wpadam tu na małą chwilkę
by pokazać Wam 
moje śnieżynki zrobione
 wedlug kursu Oli 
TU



Pomimo tego, że bardzo długo nie robiłam na szydełku,
 robota szła mi sprawnie.
W ciągu jednego popołudnia i długiego jesiennego wieczoru,
wydziergałam 6 śnieżynek. 
Może dlatego, że opis wykonania  był bardzo czytelny 
a sam wzór nie był zbyt skomplikowany.

Śnieżynki usztywniłam wodą z Magikiem 1:1.
Nie upinalam ich szpileczkami tylko bardzo dokladnie ułożylam
 na foliowej koszulce do dokumentów i wysuszyłam.

Moje śnieżynki zgłaszam do zabawy Cyklicznego Szydełka.




Ostatnio kupiłam złoty i srebrny kordonek. 
Ciekawa jestem, jak wyglądałyby takie śnieżynki.
 Muszę wypróbować.

Olu , dziękuję za kursik.
 Dzięki niemu, będę miała piękne zimowe ozdoby.

Bardzo dziękuję za ciepłe komentarze 
oceniające mój pierwszy album i kartkę z poprzedniego wpisu.

Pozdrawiam serdecznie.
Zofiko




20 komentarzy:

  1. Super Zosiu widzę że i Ty się skusiłaś na śnieżynki . Chyba Ola nie spodziewała się aż takiego dużego odzewu :-) Ale fakt kursiki bardzo czytelny , a wzorek mało skomplikowany to i nie dziwota że tyle osób się skusiło.
    Spróbuj jeszcze złote i srebrne , będą równie piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te śnieżynki są bardzo dekoracyjne , ślicznie wyglądają :)
    Zapraszam do mnie ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne - delikatne, subtelne i pełne uroku.
    Tulaski, Zosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły pięknie, bardzo się cieszę, że się skusiłaś na mój śnieżek:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaroilo się od śnieżynek w blogosferze. Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przepiękne! A złote i srebrne z pewnością będą zachwycające! Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne śnieżynki Zosiu,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci te śnieżynko wyszły.
    A co do moich ostatnich serwetek (gwiazdek) z lekcji szydełka tunezyjskiego, to ja je robiłam na zwykłym szydełku, więc zachęcam do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, na tym świerku wygladają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda ze sa urocze?! :) polecam tez w innych kolorach , zabawa fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne:) też mam na nie zakusy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo efektowne są te śnieżynki Zosiu, ślicznie je zrobiłaś. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam te śnieżynki co i rusz u kogoś - u ciebie również.:) W końcu będę musiała się za nie wziąć, bo są prześliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sa przecudne, jak prawdziwe śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne śnieżynki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń